Stoja na glavi

Nekje sem prebrala, da je stoja na glavi zelo koristna za vene. Ali to drži in kako jo izvajati? Marinka, Izola Res je, stoja na glavi ali širsasana, je asana, ki pozitivno vpliva na vene. Širsasana spada v skupino asan, ki jim pravimo inverzne ali obrnjene asane. Za te asane je značilno, da razbremenijo noge, […]
Nekje sem prebrala, da je stoja na glavi zelo koristna za vene. Ali to drži in kako jo izvajati?

Marinka, Izola

Res je, stoja na glavi ali širsasana, je asana, ki pozitivno vpliva na vene. Širsasana spada v skupino asan, ki jim pravimo inverzne ali obrnjene asane. Za te asane je značilno, da razbremenijo noge, saj smo v antigravitacijskem položaju, ki pomaga venam dovajati kri nazaj v srce.

Glede širsasane bi vsekakor izpostavila, da gre za zahtevno asano. Klasifikacija zahtevne asane pomeni, da se moramo nanjo postopoma pripraviti (fizično, energijsko in mentalno). Torej jo izvajate samo, če zmorete nekatere druge asane, ki so predpriprava za širsasano, izvajati pravilno in varno, kot so na primer adha mukha svanasana, čaturanga, navasana …

Priporočam vam, da izvajate svečo oz. sarvangasano, in učinki na vene bodo enaki. Sveča ali sarvangasana je bistveno lažja asana in držali jo boste lahko dlje časa. Zadrževanje asane oz. čas asane je izjemnega pomena, ko želimo delovati terapevtsko. Zato bi morali asano držati od dve do pet minut.